حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد
سرخط خبرها

گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۸۶۵۴
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد اصانلو با اشاره به انجام بازدیدهای نظارتی این دستگاه هم زمان با فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در اجرای طرح نوروزی، ۵۴ هزار بازرسی و گشت داشتیم. ۱۷ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شده و در همین راستا ۱۱۰۰ واحد صنفی پلمب شدند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات است و همکاری بسیار خوبی بین این دستگاه و سایر دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برقرار است.

وی ادامه داد: حضور در بازار و بررسی وضعیت بازار را در دست اقدام داریم و در نوروز امسال، طرح رضایتمندی را اجرا کردیم و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

اصلانلو یادآور شد: رؤسای شعب ما به صورت میدانی حضور دارند و تمام ارکان سازمان تعزیرات حکومتی در نوروز ۱۴۰۳، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی

وی خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی وعدم رعایت مسائل بهداشتی است.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->